برخی در فتنه 88 به دنبال کشف حجاب بودند
نوشته شده توسط : فرهادی
فرمانده نیروی انتظامی گچساران:
برخی در فتنه 88 به دنبال کشف حجاب بودند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: برخی افراد در جریان فتنه 88 به دنبال کشف حجاب بودند.

خبرگزاری فارس: برخی در فتنه 88 به دنبال کشف حجاب بودند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان تهاجم فرهنگی را مهم‌‌ترین برنامه و استراتژی دشمنان نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: یکی از اهداف شوم دشمنان نظام اسلامی، کم‌حجابی و بدحجابی در کشور بوده که مسئولان باید با برنامه‌ریزی، راهکارهای کارشناسی شده تعصب، و غیرت اسلامی با کمک خود مردم این ناهنجاری اجتماعی را کنترل کنند.

نیروی انتظامی در ماه رمضان فعالیت‌های خود را افزایش داده است

وی افزود: نیروی انتظامی نیز با توجه به وظایف محوله اقدامات مهمی در این زمینه انجام داده است و برنامه‌های خود در سطح بالاتری ادامه خواهد داد.

بیعت‌اصل با اشاره به اهمیت برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: نیروی انتظامی گچساران فعالیت‌های خود را در ماه مبارک رمضان افزایش داده است و با برقراری و ایجاد گشت‌های آشکار و پنهان در زمینه برخورد با ناهنجاری‌ها به ویژه روزه‌خواری تلاش می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به معدود افراد مشاهده شده در بحث روزه‌خواری در این شهرستان ابراز داشت: در شهرستانی که همه جمعیت آن را شیعه تشکیل می‌دهد بروز چنین مواردی جای سوال دارد که این مسئله باید تجزیه و تحلیل شود.

وی گفت: نیروی انتظامی گچساران در آمادگی کامل نه برای سرکوب بلکه برای مقابله و پیشگیری از ناهنجاری اجتماعی روزه‌خواری به سر می‌برد و در این زمینه با متخلفان برخورد می‌شود.

بیعت‌اصل با اشاره به ناهنجاری بدحجابی و بی‌حجابی در سطح جامعه عنوان داشت: برای مقابله با این معضل اجتماعی 26 دستگاه و اداره موجود در گچساران باید یا تعامل و همکاری تلاش کنند و به ارائه راهکارهای بروز و تأثیرگذار بپردازند.

بیشترین ریزش‌ها در فتنه 88 به دلیل تهاجم فرهنگی غرب صورت گرفت

وی ابراز داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سطح کلان کشوری میلیاردها ریال در زمینه فرهنگ‌سازی مسائل فرهنگی اجتماعی هزینه کرده است.

بیعت‌اصل با اشاره به تلاش دشمن در صحنه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، یادآور شد: بعضی از افراد در فتنه 88 به دنبال کشف حجاب بودند که با آگاهی و بصیرت ملت مسلمان و شیعی ایران اسلامی شکست خوردند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران در ادامه گفت: این افراد برای رسیدن به اهداف شوم خود بیکار نخواهند نشست و این موضوع توجه ویژه و تلاش مسئولان را می‌طلبد.

بیعت‌اصل با بیان اینکه بسیاری از ریزش‌ها در زمان فتنه 88 ناشی از تأثیرات تهاجم فرهنگی بود.

وی متذکر شد: تمدن منحط غرب برای ترویج سکولاریسم اقدام به تأسیس هزاران سایت و شبکه ماهواره‌ای کرد و با هجمه شدید رسانه‌ای قصد تضعیف و تخریب اعتقادات مسلمانان را داشت.

بیعت‌اصل برخورد و جمع‌آوری ماهواره را نه تنها عملی متحجرانه ندانست بلکه آن را عاملی مهم و بازدارنده علیه تخریب نظام خانواده و فرهنگ اسلامی عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به اعتراض خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان در زمینه برگزاری نامناسب و مختلط برخی از جشن‌های عروسی در تالارها از مسئولان فرهنگی این شهرستان خواست تا یکی از اولویت‌های کاری خود را موضوع تالارهای عروسی قرار دهند.

برای مقابله همگانی با ناهنجاری‌ها باید لباس بسیجی پوشید

وی متذکر شد: با دست روی دست گذاشتن، مشکلات حل نمی‌شود باید آماده باش بود و با پوشیدن لباس بسیجی به مقابله با ناهنجاری‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن رفت.





:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: